معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد (اشتباه انتخاب رشته) سال تحصیلی 1401-1400


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می ­رساند ثبت نام اولیه پذیرفته­ شدگان مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 26 آبان ماه لغایت 29 آبان ماه 1400 انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته­ شدگان می ­بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ ­های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به دانشگاه تحویل داده شود.

 

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی

  1. فرم های مورد نیاز ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نمایید و از فرم تکمیل شده جهت بارگذاری در مرحله ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید.

فرم ها

دریافت فرم شماره 1) فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی دانشگاه ها

دریافت فرم شماره 2) نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند

دریافت فرم شماره 3) فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی (که تا تاریخ 1400/07/30 فارغ التحصیل می شوند)

دریافت فرم شماره 4) برگ تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (پذیرفته شدگان دوره روزانه)

دریافت فرم درخواست ثبت نام

اسکن مدارک

اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

اصل مدرک کارشناسی و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی

اسکن گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته­اند و در آن معدل قید نشده است (دانشجویانی که مدرک دانشنامه دارند حتماً یک نسخه کپی برابر اصل در دفاتر اسناد رسمی تهیه نمایند و همراه اصل مدارک ارسال نمایند).

اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 6 و 7 این اطلاعیه اقدام می ­شود).

اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

اسکن مدرک کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته

*لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل  بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2)‌ مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

3) دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد لازم است پس از دریافت شماره دانشجویی، نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع کارشناسی اقدام نمایند. برای دریافت راهنما اینجا کلیک نمایید.

4) دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می­ بایست مبلغ 9/600/000 ریال معادل نهصد و شصت هزار تومان را به طور علی ­الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه واریز نمایند و الباقی شهریه می­ بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در دیگر نیمسال­ ها مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.

5) مبلغ 1/000/000 ریال معادل یکصد هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته­ شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت ­نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه اخذ می ­گردد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

6) کلیه پذیرفته ­شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس  https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

7) پذیرفته­ شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

 8) پذیرفته شدگان محترم بایستی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام غیرحضوری نسبت به دریافت شماره دانشجویی (فیلم آموزشی دریافت شماره دانشجوییو انتخاب واحد (فیلم آموزشی انتخاب واحدتا تاریخ 1400/08/29 اقدام نمایند.

9) دانشجویان لازم است از تاریخ 1400/08/29 و به صورت مجازی از طریق سامانه تدریس مجازی دانشگاه (https://gau.ac.ir/vu/در کلاسهای درس شرکت کنند. جهت دریافت ویدئوی آموزشی نحوه شرکت در کلاس­های مجازی کلیک نمایید.

10) کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی (https://boostan.gau.ac.ir/مراجعه نمایند. جهت ورود به سایت معاونت دانشجویی اینجا را کلیک نماییدهمچنین لازم به ذکر است اطلاعیه های مربوط به شرکت در طرح پایش سلامت، زمان بازگشایی خوابگاه ها و برخورداری از وام­ های دانشجویی از طریق این وب سایت منتشر خواهد شد.

ویدئوی آموزشی نحوه دریافت شماره دانشجویی

لازم به ذکراست که پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، در ساعات اداری (8 الی 14) با شماره های 32229901-017 و 32251703-017 (جناب آقای کرمی) تماس حاصل نمایند.

*تذکر بسیار مهم* صحت اصالت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو برابر مقررات کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

مرحله دوم- ارسال پستی مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد  سال 1400

با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت دانشجویان گرامی، تحویل مدارک ثبت نامی به صورت پستی صورت می گیرد و قطعی شدن ثبت نام منوط به ارسال اصل فرم های تکمیل شده و مدارک ثبت نامی می باشد. لذا لازم است پذیرفته شدگان گرامی پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک 15 آذرماه 1400 می باشد. درج رشته قبولی و مقطع تحصیلی بر روی بسته پستی الزامی است.

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، توصیه می‌شود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگاه دارند.

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کد پستی 4913815739،جناب آقای مازندرانی. مقطع کارشناسی ارشد

چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ورودی 1400 جهت ارسال پستی و انجام ثبت نام قطعی

ردیف

مدرک

1

کپی شناسنامه از تمام صفحات (دو سری)

2

کپی کارت ملی (دو سری)

3

عکس رنگی  پرسنلی جدید (8 قطعه 4*3)

4

اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول  یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)

5

اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

6

اصل مدرک کارشناسی

7

اصل گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.

10

فرم مرکزآمار و کامپیوتر از سایت معاونت دانشجویی

11

اصل فرم­ های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام

12

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت

13

معرفی­ نامه رسمی جهت استفاده­ کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش

14

پرینت خروجی کارنامه سلامت حاوی کد رهگیری

15

اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام

 

 



 تاریخ ارسال خبر :   26 آبان 1400 - 11:06    |     تعداد بازدید :   174
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   15693
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      26 آبان 1400 - 11:06    |    کد خبر : 15693