معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در خصوص آموزش حضوری دانشجویان


کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اطلاعیه‌ای در خصوص آموزش حضوری دانشجویان صادر کرد.

 در این اطلاعیه آمده است: ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان گرامی، آخرین مصوبات کمیته پیشگیری و شورای سلامت دانشگاه در خصوص آموزش حضوری به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- کلیه کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از روز شنبه ۱۴۰۰/۹/۱۳ صرفاً به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزارخواهد شد.
 لازم به ذکر است کلاس‌های دانشجویان مقطع دکتری از تاریخ ۱۴۰۰/۸/۲۹ بصورت حضوری برقرار شده است.

۲- کلیه آزمون‌های پایانی نیمسال جاری مقطع کارشناسی ارشد نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

۳- کلاس‌های دانشجویان مقطع کارشناسی همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شوند و تغییرات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

۴- اقامت درخوابگاه‌، حضور در کلاس و آزمایشگاه‌ و سایر بخش‌های دانشگاه منوط به تکمیل واکسیناسیون با ارائه گواهی مربوطه و رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد. تبعات ناشی از عدم اقدام لازم به عهده دانشجویان خواهد بود. برای معدود دانشجویان دارای مستندات پزشکی مبنی بر عدم حضور در دانشگاه مطابق با مقررات مربوطه اقدام خواهد شد.

۵- دانشجویانی که دو دوز واکسیناسیون خود را تاکنون تکمیل نکرده‌اند می‌بایست فرآیند واکسیناسیون خود را تکمیل نمایند و سپس در محیط دانشگاه حضور یابند.

۶- کلیه دانشجویان لازم است پرینت کارت واکسیناسیون خود را هنگام ورود به دانشگاه همراه داشته باشند و با مراجعه حضوری به مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه (واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی- طبقه سوم)، توسط کارشناسان مرکز تاییدیه را دریافت نمایند تا مجوز ورود به محیط‌های آموزشی دانشگاه صادر شود، در غیر اینصورت مجوز حضور نخواهند داشت.‌

۷- دانشجویان غیر بومی متقاضی خوابگاه پس از تایید مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه، می‌توانند با مراجعه به اداره امور خوابگاه‌ها (واقع در ساختمان حوزه معاونت دانشجویی طبقه همکف) مجوز اسکان در خوابگاه را دریافت نمایند.

۸- دریافت کارت دانشجویی برای دانشجویان نو ورود با حضور در سلف سرویس دانشجویی واقع در پردیس دانشگاه (ساختمان جهان‌نما، واحد اتوماسیون تغذیه) امکان‌پذیر می باشد.

 دانشجویان گرامی‌ می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با اداره امور خوابگاه‌ها ۹-۳۲۴۵۲۳۰۸-۰۱۷، مرکز مشاوره و سلامت ۳۲۴۵۲۳۰۳-۰۱۷، دفتر معاونت آموزشی ۳۲۲۲۹۹۰۱-۰۱۷ و دفتر معاونت دانشجویی ۳۲۴۵۲۳۰۰-۰۱۷ تماس حاصل کرده و یا به سامانه خدمات الکترونیک به آدرس https://boostan.gau.ac.ir مراجعه نمایند.



 تاریخ ارسال خبر :   08 آذر 1400 - 10:06    |     تعداد بازدید :   290
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   15746
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      08 آذر 1400 - 10:06    |    کد خبر : 15746