معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه ثبت نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دارای مغایرت معدل ورودی سال 1401


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می­ رساند ثبت نام اولیه پذیرفته­ شدگان دارای مغایرت معدل بصورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 28 آبانماه لغایت 15آذرماه 1401 ( تمدید تا 30 آذرماه) انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته­ شدگان می­ بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ­ های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به صورت پستی حداکثر تا تاریخ 1401/10/30 ارسال شود.

 باتوجه به بخشنامه سازمان سنجش آموزش کشور، دانشجویان گرامی در صورت موافقت دانشگاه قبلی می توانند تا پایان نیمسال جاری در آن دانشگاه ادامه تحصیل داده و از نیمسال دوم به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مراجعه نمایند.

اتمام ثبت نام اینترنتی+ارسال پستی مدارک= ثبت نام قطعی

--------------------------------------------------------------

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی

1) فرم های مورد نیاز ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نمایید و از فرم تکمیل شده جهت بارگذاری در مرحله ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید.

 

 فرم ها

 دریافت نمونه فرم شماره (1): فرم اخذ تعهد از فارغ ­التحصیلان دانشگاه­ ها و موسسات عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ­ها و موسسات آموزش عالی کشور

دریافت نمونه فرم شماره (4): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته ­شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران

دریافت نمونه فرم شماره (5): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته­ شدگان سهمیه­ های مناطق 2 و 3

دریافت نمونه فرم شماره (11 و 12): فرم معرفی پذیرفته ­شدگان کارمند

دریافت نمونه فرم شماره (15): فرم مشخصات داوطلبان افغان و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری

دریافت نمونه فرم 18: گواهی تایید برای داوطلبانی آسیب ­دیده در زلزله و سیل

دریافت فرم درخواست شناسه کاربری و رمز عبور جهت استفاده از خدمات اینترنتی دانشگاه

دریافت فرم درخواست ثبت نام

 

اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی

اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

اسکن اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره متوسطه مخصوص پذیرفته­ شدگان نظام آموزشی 6.3.3

اسکن اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره پیش­ دانشگاهی برای دانش‌آموزان سالی واحدی

اسکن برگه حاوی کد رهگیری تأییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و گزارش کلی سوابق تحصیلی (مطابق بند 3 اطلاعیه) از سامانه استعلام « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش

اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 6 و 7 این اطلاعیه اقدام می­ شود).

اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

اسکن مدرک کاردانی برای دارندگان این مدرک

*لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل  بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2)‌ مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

 

3) کلیه پذیرفته­ شدگان لازم است با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه استعلام « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir ابتدا نسبت به درخواست ارسال تاییدیه مدارک دیپلم/پیش دانشگاهی خود اقدام نمایند. سپس می‌بایست در این سامانه با انتخاب گزینه «سوابق فارغ‌التحصیلی» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل­ های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کد پیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. ارائه کد رهگیری در زمان ارسال پستی مدارک الزامی است و از ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان فاقد تاییدیه تحصیلی و کارنامه کلی دوره متوسطه جلوگیری به عمل می آید.

4) دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می ­بایست مبلغ 10/000/000 ریال معادل یک میلیون تومان را به طور علی­ الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه واریز نمایند و الباقی شهریه می­ بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در دیگر نیم سال­ ها مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.

5) مبلغ 1/500/000 ریال معادل یکصد و پنجاه هزارتومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته ­شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت ­نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه اخذ می­گردد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

6) کلیهپذیرفته ­شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

7) پذیرفته­ شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

تذکر مهم: در صورت عدم ارسال اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 به همراه سایر مدارک برابر مقررات اقدام خواهد شد.

 8) انتخاب واحد نیمسال دوم روز1401/11/19 توسط خوددانشجویان انجام خواهد شد و دانشجویان گرامی می­ توانند با هماهنگی مدیر محترم گروه و بر اساس چارت تحصیلی دروس مورد نظر را انتخاب واحد نمایند.

9) شروع کلیه کلاس­ های دانشجویان روزانه و نوبت دوم از تاریخ 1401/11/23 و به صورت حضوری می باشد.

آدرس محل تشکیل کلاس ها: گرگان میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان.

10) کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی(https://boostan.gau.ac.ir/) مراجعه نمایند. جهت ورود به سایت معاونت دانشجویی اینجا را کلیک نمایید. همچنین لازم به ذکر است اطلاعیه های مربوط به شرکت در طرح پایش سلامت، زمان بازگشایی خوابگاه ها و برخورداری از وام ­های دانشجویی از طریق این وب سایت منتشر خواهد شد.

ویدئوی آموزشی نحوه دریافت شماره دانشجویی

لازم به ذکراست که پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، در ساعات اداری (8 الی 16) با شماره 32251708-017 (جناب آقای امیری) تماس حاصل نمایند.

*تذکر بسیار مهم* صحت اصالت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو برابر مقررات کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

مرحله دوم- ارسال پستی مدارک پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی دارای مغایرت معدل سال 1401

 

پذیرفته شدگان گرامی لازم است پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد. عدم ارسال مدارک تا تاریخ ذکر شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و برابر مقررات اقدام خواهد شد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک 30 دی ماه 1401 می باشد. درج رشته قبولی و مقطع تحصیلی بر روی بسته پستی الزامی است.

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، توصیه می‌شود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگاه دارند. همچنین رسید ارسال پستی مدارک را نزد خود نگهداری نمایید.

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کد پستی 4913815739،جناب آقای جبلی. مقطع کارشناسی.

---------------------------------------------------------------------

چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ورودی 1401 جهت ارسال پستی و انجام ثبت نام قطعی

ردیف

مدرک

1

کپی شناسنامه از تمام صفحات (دو سری)

2

کپی کارت ملی (دو سری)

3

عکس رنگی  پرسنلی جدید (8 قطعه 4*3)

4

اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول  یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)

5

اصل یا گواهی موقت مدرک پایان دوره متوسطه

6

اصل ریز نمرات دوره متوسطه

7

اصل یا گواهی موقت پایان دوره پیش­ دانشگاهی و اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش­ دانشگاهی برای دانش‌آموزان سالی واحدی

8

پرینت خروجی حاوی کد رهگیری درخواست تاییدیه تحصیلی

9

اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

10

فرم درخواست شناسه کاربر و رمز عبور اینترنت

11

فرم مرکز آمار و کامپیوتر از سایت معاونت دانشجویی

12

اصل فرم­ های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام

13

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت

14

معرفی­ نامه رسمی جهت استفاده­ کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش

15

پرینت خروجی کارنامه سلامت حاوی کد رهگیری

16

اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام



 تاریخ ارسال خبر :   24 آبان 1401 - 15:34    |     تعداد بازدید :   277
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   16391
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      24 آبان 1401 - 15:34    |    کد خبر : 16391