معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

کارگاه آموزشی و نشست توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسری 1402 در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان


کارگاه آموزشی و نشست توجیهی عوامل اجرایی کنکور سراسری 1402 در دانشکده تولید گیاهی در محل سالن دانشجو برگزار شد. در این جلسه نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در این دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و توصیه های لازم برای مراقبین و عوامل اجرایی را تشریح و ایجاد محیطی آرام و مناسب و ایمن برای برگزاری آزمون سراسری تأکید کرد. وی اشاره کرد آزمون سراسری در روزهای پنج‌شنبه 1401/10/29 و جمعه 1401/10/30 در 13 شهرستان 23 حوزه اصلی و 59 حوزه فرعی در استان گلستان برگزار می گردد.

ایشان خاطر نشان کرد در شهر گرگان 6002 نفر دواطلب شرکت نموده اند که از این تعداد 3258 نفر در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان آزمون خواهند داد. دکتر کاشانی نژاد بیان کرد تمامی داوطلبان مرد و زن رشته های هنر و زبان‌های خارجی شهر گرگان و تمامی داوطلبان زن رشته‌های علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی و 1350 نفر از داوطلبان زن رشته علوم تجربی در این دانشگاه به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر ستاد استانی همچنین قوانین و مطالب مربوط به زمان شروع و اتمام کنکور، لوازم مجاز و غیر مجاز در کنکور، چک لیست شرح وظایف سرپرست، رابط و مراقبین حوزه‌ها، تأخیر و غیبت در جلسه، قوانین خاص معلولان، چپ دست‌ها، وظایف سرپرست، رابط و مراقبین حوزه‌ها را مطرح نمود و در پایان اشاره کرد این جلسه در راستای آماده سازی هرچه بهتر و مطلوب‌تر حوزه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های برگزاری کنکور و شرح وظایف عوامل اجرایی برگزارشد.

در ادامه دکتر اعتراف  رئیس حفاظت آزمون استان با اشاره به حساسیت کنکور سراسری برای داوطلبان گفت:  ورود کلیه وسایل الکترونیکی به محل آزمون در حوزه‌های مختلف ممنوع است. وی بیان داشت،  عوامل اجرایی و حفاظت آزمون وظیفه دارند محیطی امن و آرام برای داوطلبان فراهم کنند تا با اطمینان بتوانند آزمون را بدون هیچ مشکلی به پایان برسانند. مدیر حراست دانشگاه گفت صبر و حوصله و دقت مواجهه با داوطلبان باید در الویت کار عوامل حفاظت آزمون باشد.

 



 تاریخ ارسال خبر :   28 دی 1401 - 10:06    |     تعداد بازدید :   79
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   16571
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      28 دی 1401 - 10:06    |    کد خبر : 16571