معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد (اشتباه انتخاب رشته) سال تحصیلی 1401-1400


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می ­رساند ثبت نام اولیه پذیرفته­ شدگان مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 26 آبان ماه لغایت 29 آبان ماه 1400 انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته­ شدگان می ­بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ ­های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به دانشگاه تحویل داده شود.

 

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی

  1. فرم های مورد نیاز ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نمایید و از فرم تکمیل شده جهت بارگذاری در مرحله ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید.

فرم ها

دریافت فرم شماره 1) فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی دانشگاه ها

دریافت فرم شماره 2) نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند

دریافت فرم شماره 3) فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی (که تا تاریخ 1400/07/30 فارغ التحصیل می شوند)

دریافت فرم شماره 4) برگ تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (پذیرفته شدگان دوره روزانه)

دریافت فرم درخواست ثبت نام

اسکن مدارک

اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

اصل مدرک کارشناسی و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی

اسکن گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته­اند و در آن معدل قید نشده است (دانشجویانی که مدرک دانشنامه دارند حتماً یک نسخه کپی برابر اصل در دفاتر اسناد رسمی تهیه نمایند و همراه اصل مدارک ارسال نمایند).

اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 6 و 7 این اطلاعیه اقدام می ­شود).

اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

اسکن مدرک کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته

*لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل  بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2)‌ مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.