اطلاعیه تکمیلی ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1405-1404
ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می رساند ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری از 15 مهرماه لغایت 19 مهرماه 1404 و حضوری (تحویل مدارک) از 20 مهرماه لغایت 21 مهرماه 1404 انجام می شود. لذا کلیه پذیرفته شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به صورت حضوری در تاریخ معین به دانشگاه تحویل داده شود.
مرحله اول- ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی)
1) فرم های مورد نیاز ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نمایید و از فرم تکمیل شده جهت بارگذاری در مرحله ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید. سایر مدارک نیز اسکن شده و در زمان ثبت نام غیرحضوری در سامانه بارگذاری شود.
لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.
|
فرم ها
|
|
دریافت فرم شماره 1) فرم تایید فارغ التحصیلان رتبه اول دوره کارشناسی دانشگاه ها
|
|
دریافت فرم شماره 2) نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند.
|
|
دریافت فرم شماره 3) فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی (که تا تاریخ 1404/06/30 فارغ التحصیل می شوند).
|
|
دریافت فرم شماره 4) برگ تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (پذیرفته شدگان دوره روزانه)
|
|
فرم درخواست ثبت نام
|
|
اسکن مدارک
|
|
اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)
|
|
اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات
|
|
اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)
|
|
اسکن اصل مدرک کارشناسی و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی، نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی
|
|
اسکن گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.
|
|
اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت و یا اسکن تائیدیه اولیه شرایط مشمول *
|
|
اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت
|
|
اسکن مدرک کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته
|
* برای دریافت تائیدیه اولیه شرایط مشمول لازم است تا متقاضی با به همراه داشتن اصل مداک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و قبولی سازمان سنجش به یکی از مراکز پلیس +10 جهت ثبت اولیه درخواست مراجعه نمایند.
در صدور نامه، به نام دانشگاه و مقطع تحصیلی توجه شود.
تذکر مهم: در صورت عدم ارسال اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 برای مشمولین، برابر مقررات اقدام خواهد شد.
2) مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.
3) دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم می بایست مبلغ 20/000/000 ریال معادل دو میلیون تومان را به طور علی الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه واریز نمایند و الباقی شهریه می بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در دیگر نیمسال ها مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.
4) مبلغ 2/500/000 ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه اخذ می گردد.
* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
7) پذیرفته شدگان محترم بایستی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام غیرحضوری نسبت به دریافت شماره دانشجویی (فیلم آموزشی دریافت شماره دانشجویی) و انتخاب واحد (فیلم آموزشی انتخاب واحد) از تاریخ 16 لغایت 21 مهرماه اقدام نمایند.
8) دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد لازم است پس از دریافت شماره دانشجویی، نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد (ثبت نام/ورود به سامانه/خدمات/اداره کل دانش آموختگان/دریافت تاییدیه تحصیلی) و ریزنمرات مقطع کارشناسی در سامانه آموزشی دانشگاه (مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ درخواست اخذ تاییدیه مدرک پایه) اقدام نمایند.
تذکر: آن دسته از پذیرفته شدگانی که گواهی موقت و یا دانشنامه حاوی کد صحت خود را از دانشگاه مقطع کارشناسی دریافت نموده اند، نیازی به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد ندارند و فقط بایستی درخواست ریز نمرات خود را از طریق سامانه آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.
9) شروع کلیه کلاس های دانشجویان روزانه و نوبت دوم از تاریخ 1404/07/22 خواهد بود.
10) کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی (https://boostan.gau.ac.ir/) مراجعه نمایند.
همچنین لازم به ذکر است اطلاعیه های مربوط به شرکت در طرح پایش سلامت، زمان بازگشایی خوابگاه ها و برخورداری از وام های دانشجویی از طریق این وب سایت منتشر خواهد شد (جهت دریافت اطلاعیه معاونت دانشجویی کلیک کنید).
تذکر: داشتن شماره حساب فعال در بانک تجارت و سیم کارت به نام دانشجو جهت دریافت کارت دانشجویی، تغذیه، خوابگاه و خدمات اداره رفاه الزامی است.
لازم به ذکراست که پذیرفته شدگان گرامی میتوانند در صورت داشتن هرگونه سوال، در ساعات اداری (8 الی 14) با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.
|
جناب آقای خادم (دفتر مدیر تحصیلات تکمیلی)
|
017-32251708
|
|
سرکار خانم فلاحی (کارشناس ثبت نام و پذیرش)
|
017-32253181
|
|
سرکار خانم سلطانی (کارشناس نظام وظیفه)
|
017-32251702 الی 704
داخلی 310
|
*تذکر بسیار مهم* صحت اصالت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو برابر مقررات کان لم یکن تلقی خواهد شد.
مرحله دوم- ثبت نام حضوری و تحویل مدارک
لازم است پذیرفته شدگان گرامی پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به تحویل اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک تحویل شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد.
آدرس محل تحویل مدارک: گرگان- میدان بسیج- پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مجتمع نوآوری
|
جدول زمانی تحویل مدارک پذیرفته شدگان نوورود کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1404
|
|
تاریخ
|
رشته تحصیلی
|
|
1404/07/20
|
علوم دامی- علوم و مهندسی جنگل- ترویج و آموزش کشاورزی- علوم و مهندسی باغبانی- اقتصاد کشاورزی- اگروتکنولوژی- ژنتيك و به نژادي گياهي- علوم و مهندسي مرتع- علوم و مهندسي آب- علوم و مهندسي آبخيز
|
|
1404/07/21
|
علوم و مهندسي شيلات- مهندسي صنايع چوب و فراورده هاي سلولزي- علوم و مهندسي صنايع غذايي- حشره شناسي كشاورزي- بيماري شناسي گياهي- علوم و مهندسي محيط زيست- مديريت و كنترل بيابان- بيوتكنولوژي كشاورزي- توسعه روستايي
|
تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمیشود، توصیه میشود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگاه دارند.
چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی 1404 جهت تحویل حضوری و انجام ثبت نام قطعی
|
ردیف
|
مدرک
|
|
1
|
یک سری کپی شناسنامه (تمامی صفحات)
|
|
2
|
یک سری کپی کارت ملی (پشت و رو)
|
|
3
|
عکس رنگی پرسنلی جدید (4 قطعه 4*3)
|
|
4
|
اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول و یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)
|
|
5
|
اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته
|
|
6
|
اصل مدرک کارشناسی
|
|
7
|
اصل گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.
|
|
8
|
اصل فرم های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام
|
|
9
|
حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت
|
|
10
|
معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش
|