معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال تحصیلی 1402-1401


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال تحصیلی 1402-1401

ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته ­شدگان گرامی، به اطلاع می ­رساند ثبت­ نام اولیه پذیرفته­ شدگان دکتری تخصصی به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 5 لغایت 9 شهریور ماه 1401 انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته­ شدگان می­ بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ­ های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. قطعی شدن ثبت نام، پس از دریافت اصل مدارك خواهد بود.

 

مرحله اول) ثبت نام و پذیرش غیرحضوری (اینترنتی)

گام اول: مطالعه دقیق راهنما پذیرش غیرحضوری و اطلاعیه های مربوطه در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

گام دوم: اسکن اصل مدارک ذیل و ذخیره آنها جهت استفاده در گام بعدی

  • عکس تمام رخ پرسنلی 4×3 جدید
  • صفحات اول و دوم شناسنامه و سایر صفحات در صورت وجود توضیحات
  • کارت ملی (پشت و رو)
  • مدرك تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • فرم گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی ارشد گرفته­ اند و در آن معدل قید نشده است.
  • مدارك نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 3 و 4 نکات تکمیلی این اطلاعیه اقدام می­ شود).
  • فرم الف تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد (دانشجویان سال آخر که تا تاریخ 1401/06/31 فارغ­ التحصیل می­ شوند) پذیرفته شده در آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 1401
  • دریافت فرم ب تقاضانامه بهره­ مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی کشور برای پذیرفته­ شدگان دوره روزانه در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1401
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت
  • معرفی ­نامه رسمی جهت استفاده­ کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی

*  لازم است کلیه دانشجویان، مدارك و فرم ­های مشخص شده را دانلود، تکمیل و پس از تهیه اسکن، آنها را در سامانه ثبت­ نام بارگذاری نمایند. مدارك به صورت رنگی و واضح باشند و حجم هر فایل بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

گام سوم: مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید، شکل 1) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

گام چهارم: پذیرفته شدگان محترم بایستی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام غیرحضوری نسبت به دریافت شماره دانشجویی (فیلم آموزشی دریافت شماره دانشجویی) و انتخاب واحد در تاریخ های 19 تا 24 شهریور ماه اقدام نمایند (فیلم آموزشی انتخاب واحد).

گام پنجم: دانشجویان پذیرفته­ شده دکتری لازم است پس از دریافت شماره دانشجویی، نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند. برای دریافت راهنما اینجا کلیک نمایید.

گام ششم: کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی مراجعه نمایند. جهت ورود به سایت معاونت دانشجویی اینجا را کلیک نمایید.

گام هفتم: شروع کلیه کلاس­ های نیم­سال اول تحصیلی از تاریخ 1401/06/27 می باشد.

 

نکات تکمیلی ثبت نام و پذیرش

1) دانشجویان پذیرفته­ شده نوبت دوم می ­بایست مبلغ 60/000/000 ر یال معادل شش میلیون تومان به صورت علی­ الحساب در زمان ثبت ­نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نمایند و باقیمانده شهریه می­ بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد.

 * دانشجویان شهریه ­پرداز (نوبت دوم) چنانچه پس از ثبت نام و قبل از شروع کلاس­ ها انصراف دهند، مبلغ شهریه ثابت بازگردانده نمی­ شود، ولی شهریه متغیر مسترد خواهد شد. چنانچه پس از شروع کلاس­ ها انصراف انجام شود، هیچ مبلغی بازپس داده نمی­ شود.

2) مبلغ 1/500/000 ریال معادل یکصد و پنجاه هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته­ شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت­ نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اخذ می­ گردد و در صورت انصراف دانشجو از ادامه ثبت­ نام مسترد نخواهد شد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.*

3) کلیه پذیرفته­ شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

4) پذیرفته ­شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 و یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.

 

مرحله دوم) ارسال اصل مدارک

پذیرفته شدگان گرامی پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک 31 شهریورماه 1401 می باشد. بر روی بسته پستی درج رشته قبولی الزامی است. دو سری تصویرکارت ملی و  صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت وجود توضیحات ارسال تصویر تمام صفحات الزامی است).

  • عکس پرسنلی جدید (6 قطعه)
  • تصویر برابر اصل مدرک نظام وظیفه (تایید شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی) یا اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 مخصوص دانشجویان مشول
  • اصل گواهی موقت یا دانشنامه مدرک کاردانی برای فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته، مدرک کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد
  • فرم گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی ارشد گرفته ­اند و در آن معدل قید نشده است (دانشجویانی که مدرك دانشنامه دارند حتماً یک نسخه کپی برابر اصل در دفاتر اسناد رسمی تهیه نمایند و به همراه اصل مدارك تحویل دهند)
  • اصل کلیه فرم­های تکمیل شده مندرج در مرحله اول اطلاعیه
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت
  • معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش
  • پرینت خروجی کارنامه سلامت جسم (با تایید پزشک مراکز بهداشت) و سلامت روان حاوی کد رهگیری
  • اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام (جهت دریافت فرم و تکمیل آن کلیک نمایید)

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، آقای جبلی

 

تلفن تماس در معاونت آموزشی 01732220712 جناب آقای میرزایی



 تاریخ ارسال خبر :   30 مرداد 1401 - 13:36    |     تعداد بازدید :   2217
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   16194
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      30 مرداد 1401 - 13:36    |    کد خبر : 16194