معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ۱۴۰۴


اطلاعیه ثبت نام پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی سال ۱۴۰4

ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته‌شدگان گرامی، به اطلاع می رساند ثبت نام اولیه پذیرفته‌شدگان در کلیه رشته ها بصورت غیرحضوری (اینترنتی) از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه 22 مهرماه لغایت شنبه 26 مهرماه 1404 انجام می شود. لذا کلیه پذیرفته‌شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ‌های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام غیرحضوری خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 27 مهرماه لغایت سه‌شنبه 29 مهرماه 1404 جهت ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به ساختمان نوآوری واقع در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مراجعه نمایند.

* شروع تمام کلاس های دانشجویان روزانه و نوبت دوم از روز سه‌شنبه 29 مهرماه 1404 می باشد.

* آدرس محل تشکیل کلاس ها: گرگان میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

اتمام ثبت نام اینترنتی + ثبت نام حضوری و تحویل مدارک = ثبت نام قطعی

--------------------------------------------------------

مرحله اول: ثبت نام اینترنتی

۱- دریافت و تکمیل فرم‌های ثبت نام مطابق جدول زیر و تهیه اسکن (تصویر) از آنها جهت بارگذاری در مرحله خواسته شده در سامانه.

فرم ها

فرم شماره (1): فرم اخذ تعهد از فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و موسسات عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور

فرم شماره (2): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان سهمیه منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران

فرم شماره (3): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان سهمیه های مناطق 2 و 3

فرم شماره (9): فرم معرفی پذیرفته‌شدگان کارمند (در صورت نیاز)

فرم شماره (12): فرم اخذ تعهد از پذیرفته‌شدگان دارای مغایرت معدل کتبی نهایی دیپلم (در صورت نیاز)

فرم شماره (14): فرم اخذ تعهد برای داوطلبان سهمیه مناطق درگیر بلایای طبیعی سیل و زلزله (در صورت نیاز)

فرم شماره (16): گواهی تایید برای داوطلبانی که در زمان وقوع بلایای طبیعی، آسیب جانی و مالی دیده اند (در صورت نیاز)

فرم شماره (18): فرم مشخصات داوطلبان افغانستانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری (در صورت نیاز)

فرم درخواست ثبت نام

 

اسکن (تصویر) مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی

اصل کارت ملی (دو طرف)

اصل شناسنامه از همه صفحات

عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره متوسطه مخصوص پذیرفته‌شدگان نظام آموزشی 6.3.3

اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره پیش‌دانشگاهی برای دانش آموزان سالی واحدی

برگه حاوی کد رهگیری تأییدیه تحصیلی دیپلم و پیش‌دانشگاهی و گزارش کلی سوابق تحصیلی (مطابق بند 3 اطلاعیه) از سامانه استعلام « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش »

مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته‌شدگان مشمول و در حال خدمت مطابق بند 8 این اطلاعیه اقدام شود).

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت (در صورت نیاز)

مدرک کاردانی برای دارندگان این مدرک (در صورت نیاز)

    * لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2- مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته‌شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

   ۳- دریافت «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی (سه سال آخر تحصیل دوره متوسطه)» به صورت الکترونیکی مطابق مراحل اجرایی ذیل:

۱-۳- پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه استعلام تاییدیه تحصیلی به آدرس https://emt.medu.ir و مشخص نمودن نظام آموزشی، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اقدام نمایند. پس از کامل شدن فرایند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. ارائه کدهای پیگیری فوق در زمان تحویل حضوری مدارک الزامی است.

تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی- واحدی یا سالی- واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق، علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای مدرک پیش‌دانشگاهی نیز انجام دهند.

۲-۳- فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ‌التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

4- با توجه به برگزاری امتحانات جبرانی پایه دوازدهم (برای نظام آموزشی 3-3-6) در شهریورماه، در صورتی که پذیرفته شده در زمان ثبت نام موفق به ارائه گواهی فراغت از تحصیل نباشد، تعهدی بابت ارائه گواهی فارغ‌التحصیلی تا تاریخ 1404/08/30 از ایشان اخذ می گردد. بدیهی است تاریخ درج شده در گواهی فارغ‌التحصیلی باید حداکثر تا 1404/06/31 باشد. در صورت ارائه نشدن گواهی مذکور تا تاریخ 1404/08/30، قبولی ایشان لغو خواهد شد.

5- دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم باید مبلغ 10/000/000 ریال معادل یک میلیون تومان را به طور علی الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه واریز نمایند و الباقی شهریه باید تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در نیمسال های بعد مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.

6- مبلغ 2/500/000 ریال معادل دویست و پنجاه هزار تومان بابت هزینه خدمات ثبت نام و صدور کارت دانشجویی از کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه پرداخت بانکی اخذ می‌گردد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. *

7- پذیرفته‌شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی برای دریافت تائیدیه اولیه شرایط خود لازم است تا به همراه اصل مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) و مدرک قبولی سازمان سنجش، جهت ثبت اولیه درخواست به یکی از مراکز پلیس+10 مراجعه نمایند. در صدور نامه، به نام دانشگاه و مقطع تحصیلی توجه شود.

* تذکر مهم: در صورت عدم ارسال اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس+10 برای مشمولین، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

8- پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس، به منظور دریافت شماره دانشجویی لازم است تا مجددا روی دکمه پذیرش کلیک نموده و کد ملی و شماره شناسنامه خود را وارد نمایید. پیام ظاهر شده به صورت تصویر زیر حاوی شماره دانشجویی مخصوص پذیرفته شده بوده و نشان دهنده پایان فرایند ثبت نام اینترنتی می‌باشد.

۹- انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط اداره خدمات آموزشی دانشگاه انجام خواهد شد و دانشجویان گرامی می‌توانند برنامه هفتگی دروس خود را ۱ روز کاری پس از تکمیل فرایند ثبت نام اینترنتی با ورود به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) ملاحظه نمایند. نام کاربری همان شماره دانشجویی است و رمز عبور به صورت پیش فرض، کد ملی می‌باشد.

پذیرفته‌شدگان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانند در ساعات اداری (8 الی 15) با شماره 32251708-017 (جناب آقای خادم) تماس حاصل فرمایند.

* * * * *

بت نام امور رفاهی و اسکان با مراجعه به سایت معاونت دانشجویی

تمام دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام اینترنتی در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی (https://boostan.gau.ac.ir) مراجعه نمایند.

جهت ملاحظه اطلاعیه معاونت دانشجویی (دریافت خوابگاه، تغذیه، کارت دانشجویی، برخورداری از وام‌های دانشجویی و طرح پایش سلامت) بر روی این لینک کلیک کنید.

تذکر: داشتن شماره حساب فعال در بانک تجارت و سیم کارت به نام دانشجو جهت دریافت کارت دانشجویی، تغذیه، خوابگاه و خدمات اداره رفاه الزامی است.

* * * * *

ثبت علایــق و سوابــق دانشجویـان نـوورود

به منظور ایجاد بستر مناسب جهت شکوفایی و تجلی استعدادهای بالقوه دالنشجویان، پس از تکمیل گام های قبلی لازم است تا دانشجویان با مراجعه به آدرس https://talent.farnama.net ، نسبت به ثبت علایق و سوابق خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

* * * * *

مرحله دوم: ثبت نام حضوری و تحویل مدارک

پذیرفته‌شدگان گرامی لازم است پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به تحویل اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می‌گردد.

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، توصیه می‌شود دانشجویان گرامی، اسکن، کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

آدرس محل ثبت نام حضوری: گرگان، میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، مجتمع نوآوری

 

جدول زمانی ثبت نام حضوری و تحویل مدارک پذیرفته‌شدگان نوورود مقطع کارشناسی 1404

تاریخ

رشته تحصیلی

1404/07/27

مهندسی گیاهپزشکی، مهندسی مکانیک بیوسیستم، علوم و مهندسی آب، مهندسی طبیعت،

مهندسی صنایع مبلمان، علوم و مهندسی شیلات

1404/07/28

علوم و مهندسی صنایع غذایی، مهندسی ترویج و آموزش کشاورزی پایدار، علوم و مهندسی محیط زیست،

مهندسی فضای سبز، مهندسی صنایع چوب و فراورده های سلولزی، مهندسی ماشین های صنایع غذایی

1404/07/29

مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی، علوم و مهندسی خاک، مهندسی اقتصاد کشاورزی،

مهندسی علوم دامی، علوم و مهندسی باغبانی، علوم و مهندسی جنگل

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰4 جهت تحویل حضوری و انجام ثبت نام قطعی

ردیف

مدرک

1

اصل و کپی شناسنامه

2

اصل و کپی کارت ملی

3

3 قطعه عکس رنگی پرسنلی 4×3 تهیه شده در سال جاری

4

اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)

5

گواهی موقت مدرک پایان دوره متوسطه

6

اصل ریز نمرات دوره متوسطه

7

گواهی موقت پایان دوره پیش‌دانشگاهی و اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی برای دانش آموزان سالی واحدی

8

پرینت خروجی حاوی کد رهگیری درخواست تاییدیه تحصیلی

9

اصل فرم های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام

10

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت (در صورت لزوم)

11

معرفی نامه رسمی جهت استفاده‌کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش (در صورت لزوم)

12

اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام

 



 تاریخ ارسال خبر :   18 مهر 1404 - 17:53    |     تعداد بازدید :   4491
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه    |      کد خبر :   18558
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      18 مهر 1404 - 17:53    |    کد خبر : 18558