معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه تکمیلی ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال تحصیلی 1404-1403


 

ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت برای کلیه پذیرفته ­شدگان گرامی، به اطلاع می ­رساند ثبت­ نام اولیه پذیرفته­ شدگان دکتری تخصصی به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 6 لغایت 20 شهریور ماه 1403 انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته شدگان می ­­بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ­­ های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. قطعی شدن ثبت نام، پس از دریافت اصل مدارك خواهد بود.

 

مرحله اول) ثبت نام و پذیرش غیرحضوری (اینترنتی)

گام اول: مطالعه دقیق راهنمای پذیرش غیرحضوری و اطلاعیه ­های مربوطه در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

گام دوم: اسکن اصل مدارک ذیل و ذخیره آن ­ها جهت استفاده در گام بعدی:

  • عکس تمام رخ پرسنلی 4×3 جدید
  • صفحات اول و دوم شناسنامه و سایر صفحات در صورت وجود توضیحات
  • کارت ملی
  • مدرك تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد
  • فرم گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد (برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی ارشد گرفته­ اند و در آن معدل قید نشده است).
  • مدارك نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 3 و 4 نکات تکمیلی این اطلاعیه).
  • فرم الف (تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی ارشد) دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که تا تاریخ 1403/06/31 فارغ­ التحصیل می­ شوند.
  • فرم ب (تقاضانامه بهره­ مندی از مزایای آموزش رایگان در دانشگاه­ ها و موسسات آموزش عالی کشور)  برای پذیرفته شدگان دوره روزانه
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت
  • معرفی ­نامه رسمی جهت استفاده­ کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی

*  لازم است کلیه دانشجویان، مدارك و فرم­­های مشخص شده را آماده، تکمیل و پس از تهیه اسکن، آنها را در سامانه ثبت­ نام بارگذاری نمایند. مدارك به صورت رنگی و واضح باشند و حجم هر فایل بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

گام سوم: مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته ­شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه­ پرداز) با استفاده از کارت­ های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

گام چهارم: پذیرفته شدگان محترم بایستی پس از تایید نهایی فرایند ثبت­ نام غیرحضوری نسبت به دریافت شماره دانشجویی (فیلم آموزشی دریافت شماره دانشجویی) و انتخاب واحد در تاریخ های 19 تا 31 شهریور ماه اقدام نمایند (فیلم آموزشی انتخاب واحد).

گام پنجم: دانشجویان پذیرفته­ شده دکتری لازم است، نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد (ثبت نام/ورود به سامانه/خدمات/اداره کل دانش آموختگان/دریافت تاییدیه تحصیلی) اقدام نمایند. 

تذکر: آن دسته از پذیرفته ­شدگانی که گواهی موقت و یا دانشنامه حاوی کد صحت خود را از دانشگاه مقطع کارشناسی ارشد دریافت نموده ­اند، نیازی به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد ندارند.

 گام ششم: کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، جهت انجام امور دانشجویی (شامل صدور کارت دانشجویی، خوابگاه، تغذیه و...) به سایت معاونت دانشجویی مراجعه نمایند. جهت ورود به سایت معاونت دانشجویی اینجا را کلیک نمایید.

گام هفتم: شروع کلیه کلاس­­ های نیم ­سال اول تحصیلی از تاریخ 1403/06/24 می­ باشد.

 

نکات تکمیلی ثبت نام و پذیرش

1) دانشجویان پذیرفته­ شده نوبت دوم می ­­بایست مبلغ 60/000/000 ریال معادل شش میلیون تومان به صورت علی ­الحساب در زمان ثبت­ نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی پرداخت نمایند و باقیمانده شهریه می­ بایست تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد.

 * دانشجویان شهریه ­­پرداز (نوبت دوم) چنانچه پس از ثبت ­نام و قبل از شروع کلاس ­­ها انصراف دهند، مبلغ شهریه ثابت بازگردانده نمی­ شود، ولی شهریه متغیر مسترد خواهد شد. چنانچه پس از شروع کلاس ­­ها انصراف انجام شود، هیچ مبلغی باز پس داده نمی­­ شود.

2) مبلغ 2/150/000 ریال معادل دویست و پانزده هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته ­­شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت­ نام غیرحضوری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی اخذ می ­­گردد. این مبلغ در صورت انصراف دانشجو از ادامه ثبت­ نام مسترد نخواهد شد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد *

3) کلیه پذیرفته­ شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

4) پذیرفته ­­شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس+10 و یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.

 

مرحله دوم) ارسال اصل مدارک

پذیرفته ­شدگان گرامی پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می­ گردد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک تا 31 آبان­ ماه 1403 می ­باشد. درج رشته قبولی بر روی بسته پستی الزامی است.

 مدارک ارسالی:

  • عکس پرسنلی جدید (2 قطعه)
  • یک سری تصویرکارت ملی و  صفحه اول و دوم شناسنامه (در صورت وجود توضیحات ارسال تصویر تمام صفحات الزامی است).
  • تصویر برابر اصل مدرک نظام وظیفه (تایید شده در یکی از دفاتر اسناد رسمی) یا اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس+10 مخصوص دانشجویان مشمول
  • اصل گواهی موقت یا دانشنامه مدرک کاردانی برای فارغ­التحصیلان کارشناسی ناپیوسته، مدرک کارشناسی و مدرک کارشناسی ارشد
  • اصل ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی ارشد قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی ارشد گرفته ­اند و در آن معدل قید نشده است.
  • اصل کلیه فرم­ های تکمیل شده مندرج در مرحله اول اطلاعیه
  • حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت
  • معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش
  • اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام (جهت دریافت فرم و تکمیل آن کلیک نمایید)

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی (مقطع دکتری). آقای جبلی

 

تلفن تماس در معاونت آموزشی 01732220712 (جناب آقای میرزایی) و 01732251708 (جناب آقای خادم)

 



 تاریخ ارسال خبر :   03 شهریور 1403 - 12:05    |     تعداد بازدید :   1211
 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   17728
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      03 شهریور 1403 - 12:05    |    کد خبر : 17728