معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) سال 1404-1403


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می ­رساند ثبت نام اولیه پذیرفته­ شدگان بدون آزمون (استعداد درخشان) مقطع کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری (اینترنتی) از تاریخ 5 آبان ماه لغایت 15 آبان ماه 1403 انجام می­ شود. لذا کلیه پذیرفته­ شدگان می ­بایست ضمن رعایت موارد ذیل در تاریخ ­های مشخص به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به دانشگاه تحویل داده شود.

 

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی

1) فرم های مورد نیاز ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نمایید و از فرم تکمیل شده جهت بارگذاری در مرحله ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید.

فرم ها

دریافت فرم شماره 2) نمونه فرم مدرک کارشناسی و معدل برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نیستند

دریافت فرم شماره 3) فرم تعهد فراغت از تحصیل دانشجویان ترم آخر دوره کارشناسی (که تا تاریخ 1403/06/31 فارغ التحصیل می شوند)

دریافت فرم شماره 4) برگ تقاضانامه بهره مندی از مزایای آموزش رایگان (پذیرفته شدگان دوره روزانه)

دریافت فرم درخواست ثبت نام

اسکن مدارک

اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

اصل مدرک کارشناسی و برای دانشجویان پسر مشمول قانون وظیفه عمومی نامه ابطال معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی

اسکن گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته ­اند و در آن معدل قید نشده است.

اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 5 و 6 این اطلاعیه اقدام می ­شود).

اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

اسکن مدرک کاردانی برای دانش آموختگان کارشناسی ناپیوسته

*لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل  بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2)‌ مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

3) مبلغ 2/150/000 ریال معادل دویست و پانزده هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته­ شدگان در زمان ثبت ­نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه اخذ می ­گردد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

4) کلیه پذیرفته­ شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

5) پذیرفته ­شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 و یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.

تذکر مهم: در صورت عدم ارسال اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 به همراه سایر مدارک برابر مقررات اقدام خواهد شد.

6) پذیرفته شدگان محترم بایستی پس از تایید نهایی فرایند ثبت نام غیرحضوری نسبت به دریافت شماره دانشجویی (فیلم آموزشی دریافت شماره دانشجویی) اقدام نمایند.

7) لازم است پس از دریافت شماره دانشجویی، واحدهای درسی این دانشجویان پس از تایید گروه آموزشی به این حوزه اعلام شود تا انتخاب واحد آنها صورت پذیرد.

8) دانشجویان پذیرفته­ شده لازم است پس از دریافت شماره دانشجویی، نسبت به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد (ثبت نام/ورود به سامانه/خدمات/اداره کل دانش آموختگان/دریافت تاییدیه تحصیلی) و ریزنمرات مقطع کارشناسی در سامانه آموزشی دانشگاه (مکاتبات اداری/فرم های درخواست/ درخواست اخذ تاییدیه مدرک پایه) اقدام نمایند. 

تذکر: آن دسته از پذیرفته شدگانی که گواهی موقت و یا دانشنامه حاوی کد صحت خود را از دانشگاه مقطع کارشناسی دریافت نموده اند، نیازی به درخواست تاییدیه تحصیلی در سامانه سجاد ندارند و فقط بایستی درخواست ریز نمرات خود را از طریق سامانه آموزشی دانشگاه ارسال نمایند.

9) کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی (https://boostan.gau.ac.ir/) مراجعه نمایند. جهت ورود به سایت معاونت دانشجویی اینجا را کلیک نمایید. همچنین لازم به ذکر است اطلاعیه های مربوط به شرکت در طرح پایش سلامت، زمان بازگشایی خوابگاه ها و برخورداری از وام­ های دانشجویی از طریق این وب سایت منتشر خواهد شد.

10) جهت تسریع در روند بررسی صلاحیت عمومی پذیرفته شدگان توسط سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور لازم است موارد زیر انجام پذیرد.

داوطلبان می بایست مدارک زیر را در داخل یک پوشه (فولدر) که اسم آن، نام و نام خانوادگی داوطلب می باشد قرار داده و به ایمیل edu@gau.ac.ir ارسال نمایند.

 - فایل عکس 4*3 داوطلب

 - تصویر کارت ملی

 - تصویر صفحه اول شناسنامه

 - فایل اکسل مشخصات عمومی (دریافت فایل)

 - تصویر فیش واریزی سازمان سنجش (پرداخت هزینه بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان (3424000 ریال، معادل سیصد و چهل و دو هزار و چهارصد تومان)

روشهای پرداخت:

 - شماره کارت مجازی: 6367957033719597

 - شماره حساب: 4001021103042591

 - شماره شبا:  IR100100004001021103042591

 - شناسه واریز: 366021174140103002201135607489

 - گیرنده وجه بانک مرکزی و حساب به نام سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور می باشد.

 

لازم به ذکراست که پذیرفته شدگان گرامی می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، در ساعات اداری (8 الی 14) با شماره 32251708-017 (جناب آقای خادم) و 32220712 (جناب آقای نکاحی) تماس حاصل نمایند.

*تذکر بسیار مهم* صحت اصالت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو برابر مقررات کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

 مرحله دوم- ارسال پستی مدارک پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 1403

لازم است پذیرفته شدگان گرامی پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک 30 آبان­ماه 1403 می باشد. عدم ارسال مدارک تا تاریخ ذکر شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و برابر مقررات اقدام خواهد شد. درج رشته قبولی و مقطع تحصیلی بر روی بسته پستی الزامی است.

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی‌شود، توصیه می‌شود دانشجویان گرامی کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگاه دارند.

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کد پستی 4913815739، جناب آقای جبلی. مقطع کارشناسی ارشد

چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد بدون آزمون (استعداد درخشان) ورودی 1403 جهت ارسال پستی و انجام ثبت نام قطعی

ردیف

مدرک

1

کپی شناسنامه از تمام صفحات (دو سری)

2

کپی کارت ملی (دو سری)

3

عکس رنگی  پرسنلی جدید (4 قطعه 4*3)

4

اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول  یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)

5

اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

6

اصل مدرک کارشناسی

7

اصل گواهی موقت یا ریزنمرات و یا مدرکی که در آن معدل مقطع کارشناسی قید شده باشد، برای دانشجویانی که دانشنامه کارشناسی گرفته اند و در آن معدل قید نشده است.

8

اصل فرم­ های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام

9

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت

10

معرفی­ نامه رسمی جهت استفاده­ کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش

11

اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام

 



 تاریخ ارسال خبر :   02 آبان 1403 - 12:23    |     تعداد بازدید :   314
 ارسال کننده :   دفتر تحصیلات تکمیلی    |      کد خبر :   17874
تصاویر مرتبط دیگری برای این خبر ثبت نشده است .
      02 آبان 1403 - 12:23    |    کد خبر : 17874