معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی  

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1402


ضمن تبریک قبولی و آرزوی موفقیت به کلیه پذیرفته شدگان گرامی، به اطلاع می رساند ثبت نام اولیه پذیرفته شدگان در کلیه رشته های مقطع کارشناسی فقط بصورت غیرحضوری (اینترنتی) از روز دوشنبه ۱7 مهرماه لغایت پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه 140۲ انجام می شود.

تمدید فرصت ثبت نام اولیه: زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ تمدید شد.

کلیه پذیرفته شدگان می بایست ضمن رعایت موارد ذیل به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) مراجعه و نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

پس از ثبت نام اولیه (اینترنتی) لازم است اصل مدارک جهت ثبت نام قطعی به صورت پستی حداکثر تا تاریخ 1402/8/10 به آدرس معاونت آموزشی دانشگاه ارسال شود.

* شروع کلیه کلاس های دانشجویان روزانه و نوبت دوم از شنبه 22 مهرماه 1402 و به صورت حضوری می باشد.

* آدرس محل تشکیل کلاس ها: گرگان میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان

اتمام ثبت نام اینترنتی + ارسال پستی مدارک = ثبت نام قطعی

--------------------------------------------------------

مرحله اول- ثبت نام اینترنتی

  1. فرم های ثبت نام را از جدول زیر دریافت و موارد لازم را به دقت تکمیل نموده و اسکن (تصویر) فرم تکمیل شده را در مرحله خواسته شده بارگذاری نمایید.

فرم ها

دریافت فرم شماره (1): فرم اخذ تعهد از فارغ التحصیلان دانشگاه ها و موسسات عالی داخل و خارج از کشور و دانشجویان فعلی و انصرافی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور

دریافت فرم شماره (2): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان منطقه 1، رزمندگان و ایثارگران

دریافت فرم شماره (3): فرم مخصوص اخذ تعهد از پذیرفته شدگان سهمیه های مناطق 2 و 3

دریافت فرم شماره (5): تعهد برای پذیرفته شدگان دارای تناقض معدل کتبی دیپلم

دریافت فرم شماره (9 و 10): فرم مربوط به پذیرفته شدگان کارمند

دریافت فرم شماره (16): فرم مشخصات داوطلبان افغانستانی و عراقی شرکت کننده در آزمون سراسری

دریافت فرم شماره (17): فرم اخذ تعهد برای داوطلبان آسیب دیده در زلزله و سیل

دریافت فرم شماره (18): گواهــی تایید برای داوطلبان آسیب دیده در زلزله و سیل

دریافت فرم درخواست ثبت نام

 

اسکن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی

 اسکن اصل کارت ملی (دو طرف)

 اسکن اصل شناسنامه از همه صفحات

 اسکن عکس پرسنلی (عکس در سال جاری گرفته شده باشد)

 اسکن اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره متوسطه مخصوص پذیرفته شدگان نظام آموزشی 6.3.3

 اسکن اصل یا گواهی موقت و ریز نمرات پایان دوره پیش دانشگاهی برای دانش آموزان سالی واحدی

 اسکن برگه حاوی کد رهگیری تأییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی و گزارش کلی سوابق تحصیلی (مطابق بند 3 اطلاعیه) از سامانه  استعلام « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش »

 اسکن مدارک نظام وظیفه شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت (برای پذیرفته شدگان مشمول و در حال خدمت به ترتیب مطابق بند 6 و 7 این اطلاعیه اقدام می شود).

 اسکن حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی اداره یا موسسه محل کار برای کارمندان دولت

 اسکن مدرک کاردانی برای دارندگان این مدرک

* لازم است اسکن فرم ها و مدارک به صورت رنگی و واضح بوده و حجم هر فایل بیشتر از 240 کیلوبایت نباشد.

2)‌ مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه (erp.gau.ac.ir) (در قسمت پایین صفحه بر روی قسمت پذیرش کلیک نمائید) و انجام مراحل پذیرش اینترنتی، پرداخت اینترنتی شامل هزینه خدمات آموزشی برای کلیه پذیرفته شدگان و شهریه (فقط برای دانشجویان نوبت دوم شهریه پرداز) با استفاده از کارت های شتاب و رمز پویا. جهت دریافت فیلم آموزشی نحوه ثبت نام اینترنتی کلیک نمایید.

3) کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به درگاه اینترنتی سامانه استعلام « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس https://emt.medu.ir ابتدا نسبت به درخواست ارسال دو مدرک تایید تحصیلی و سوابق تحصیلی خود بر اساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:

۱-۳- پذیرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشی، با تکمیل فرم های مربوط، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرایند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت. ارائه کدهای پیگیری فوق در زمان ارسال پستی مدارک الزامی است و از ثبت نام قطعی پذیرفته شدگان فاقد تایید تحصیلی و سوابق تحصیلی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

تبصره: دارندگان دیپلم شاخه نظری (نظام ترمی- واحدی یا سالی- واحدی) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق، علاوه بر مدرک دیپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرک پیش دانشگاهی نیز انجام دهند.

۲-۳- فارغ التحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نیازی به مراجعه به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود ندارند، اما فارغ التحصیلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کد پیگیری صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصیلی که توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام در دانشگاه اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصیلی خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسی و تایید، مدارک تحصیلی را اسکن و در سامانه بارگذاری نماید.

4) دانشجویان پذیرفته شده نوبت دوم باید مبلغ 10/000/000 ریال معادل یک میلیون تومان را به طور علی الحساب در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه واریز نمایند و الباقی شهریه باید تا شروع امتحانات نیمسال اول تسویه گردد. شهریه ثابت و متغیر در نیمسال های بعد مطابق دستورالعمل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبات هیات امنای دانشگاه خواهد بود.

5) مبلغ 1/500/000 ریال معادل یکصد و پنجاه هزار تومان بابت هزینه ثبت نام، کارت دانشجویی و خدمات آموزشی از کلیه پذیرفته شدگان اعم از روزانه و نوبت دوم در زمان ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) از طریق درگاه اخذ می‌گردد.

* مبالغ پرداختی فوق به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

6) کلیه پذیرفته شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند. (مشاهده راهنمای ثبت معافیت تحصیلی)

7) پذیرفته شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 مراجعه نمایند.

تذکر مهم: در صورت عدم ارسال اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 به همراه سایر مدارک، برابر مقررات اقدام خواهد شد.

 8) انتخاب واحد دانشجویان ورودی جدید توسط اداره خدمات آموزشی دانشگاه انجام خواهد شد و دانشجویان گرامی می توانند برنامه هفتگی دروس خود را ۲ روز کاری پس از دریافت شماره دانشجویی در سامانه آموزشی ملاحظه نمایند. نام کاربری همان شماره دانشجویی است و رمز عبور به صورت پیش فرض، کد ملی می باشد.

9) شروع کلیه کلاس های دانشجویان روزانه و نوبت دوم از شنبه 22 مهرماه 1402 و به صورت حضوری می باشد.

آدرس محل تشکیل کلاس ها: گرگان میدان بسیج، پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان.

10) کلیه دانشجویان لازم است پس از تایید نهایی ثبت نام در سامانه آموزشی و دریافت شماره دانشجویی، به سایت معاونت دانشجویی (https://boostan.gau.ac.ir) مراجعه نمایند. همچنین لازم به ذکر است اطلاعیه های مربوط به شرکت در طرح پایش سلامت، زمان مراجعه به خوابگاه ها و برخورداری از وام های دانشجویی از طریق این وب سایت منتشر خواهد شد.

ویدئوی آموزشی نحوه دریافت شماره دانشجویی

پذیرفته شدگان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانند در ساعات اداری (8 الی ۱۵) با شماره 32251708-017 (جناب آقای خادم) تماس حاصل فرمایند.

*تذکر بسیار مهم* صحت اصالت کلیه مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری (اینترنتی) برعهده دانشجو بوده و چنانچه در هر مرحله، مغایرتی محرز شود قبولی دانشجو برابر مقررات کان لم یکن تلقی خواهد شد.

مرحله دوم- ارسال پستی مدارک پذیرفته شدگان رشته های صرفاً با سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۲

پذیرفته شدگان گرامی لازم است پس از تایید نهایی درخواست ثبت نام در سامانه توسط کارشناس و دریافت شماره دانشجویی، نسبت به ارسال پستی اصل مدارک بر اساس جدول ذیل اقدام نمایند. در صورتی که در هر مرحله مغایرتی بین مدارک ارائه شده در ثبت نام غیرحضوری و اصل مدارک ارسال شده مشاهده شود، قبولی دانشجو لغو می گردد. عدم ارسال مدارک تا تاریخ ذکر شده به منزله انصراف از تحصیل بوده و برابر مقررات اقدام خواهد شد. آخرین مهلت ارسال پستی اصل مدارک، ۱۰ آبان‌ماه ۱۴۰۲ است. درج نام و نام خانوادگی، رشته قبولی و مقطع تحصیلی بر روی بسته پستی الزامی است.

تذکر مهم: از آنجا که مدارک تحصیلی در هنگام تحویل به معاونت آموزشی دانشگاه تا پایان تحصیلات برگشت داده نمی شود، توصیه می شود دانشجویان گرامی، کپی و کپی برابر با اصل (درصورت نیاز) از مدارک تحصیلی تحویلی را تهیه و نزد خود نگهداری کنند. همچنین رسید ارسال پستی مدارک را نیز نزد خود نگهداری نمایید.

آدرس پستی: گرگان، خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، ساختمان شماره 4، دبیرخانه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، کد پستی 4913815739، جناب آقای جبلی. مقطع کارشناسی.

 

چک لیست مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ورودی ۱۴۰۲ جهت ارسال پستی و انجام ثبت نام قطعی

ردیف

مدرک

1

 کپی شناسنامه از تمام صفحات (دو سری)

2

 کپی کارت ملی (دو سری)

3

 عکس رنگی پرسنلی جدید (8 قطعه 4×3)

4

 اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافت شده از دفاتر پلیس +10 سراسر کشور مخصوص دانشجویان مشمول یا کپی برابر اصل شده مدارک نظام وظیفه برای غیر مشمولین (شامل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت)

5

 اصل یا گواهی موقت مدرک پایان دوره متوسطه

6

 اصل ریز نمرات دوره متوسطه

7

 اصل یا گواهی موقت پایان دوره پیش دانشگاهی و اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش دانشگاهی برای دانش آموزان سالی واحدی

8

 پرینت خروجی حاوی کد رهگیری درخواست تاییدیه تحصیلی

9

 اصل مدرک کاردانی برای دانشجویان کارشناسی ناپیوسته

10

  اصل فرم های تکمیل شده مندرج در جدول بند 1 اطلاعیه ثبت نام

11

حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی محل کار برای کارمندان دولت

12

 معرفی نامه رسمی جهت استفاده کنندگان از سهمیه مربیان آموزشی و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش

13

 اصل فرم تکمیل شده درخواست ثبت نام



 ارسال کننده :   معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی